Copy
View this email in your browser

בכנס STKI האחרון, שהתקיים ב-30/5, נסקרו מגמות משמעותיות בתחומי ה-IT והפרוייקטים, בתקופת הקורונה ולאחריה.

בין ההמלצות הרבות הופיעו מספר עקרונות חשובים בניהול וביצוע פרוייקטי דאטה ואנליטיקה (ופרוייקטים בכלל), עליהם אנחנו מקפידים כבר שנים:

  • אנחנו מאמינים שלא ניתן להפריד תהליכים של חשיבה, ייעוץ וגיבוש אסטרטגיית דאטה מביצוע פרוייקטים hands-on. 

  • אנחנו שואפים להוות עבור הלקוח one-stop-shop וגם trusted advisor שעובד איתו ברמת אמון גבוהה, מתוך הבנה שהמעבר של הלקוח בין ספקים שונים ופיצול המשימות ביניהם רק מבזבז לו זמן ומשאבים יקרים.

  • בין מגוון הדברים הטובים שהביאה איתה הקורונה (יש גם כאלה) - פוסט קורונה ניתן ליישם ביתר קלות את היתרונות הטמונים בהוצאה של פרויקט ל-Outsourcing. לקוחות שעובדים איתנו לאורך השנים עוברים תהליך מוקפד של בחירה מה להוציא, באחריות מי וכיצד לתחום את הפרוייקט בזמן, במשימות ובתוצרים. 

  • פרוייקט חייב להישען על מתודולוגיה מוכחת, מסודרת ומעמיקה, ולהשתלב עם ה-KPIs העסקיים של הלקוח. בכדי למנף את שיתוף הפעולה עם הלקוח ולצמצם את מרכיבי התלות של הלקוח בספק - אנחנו דוגלים בעבודה בצוותים מעורבים עם הלקוח. מניסיוננו, זה עושה טוב לכולם!

  • כשאתם בוחרים ספק, מומלץ לבחור במומחה בלתי תלוי, בעל ארגז כלים טכנולוגי רחב ומגוון, אשר מסוגל להתמודד עם פרוייקטים - הן ב-Cloud והן On-prem

 

בהזדמנות זאת אנחנו רוצים להודות ל-STKI על הכנס המוצלח והמחכים, ועל ההזדמנות להציג את היכולות המוכחות של ביונד בקטגוריות של ייעוץ ואסטרטגיית דאטה ושל יישום ופיתוח פתרונות דאטה ואנליטיקה.








"דברים מעניינים מהרשת" :
 

המאמר הראשון עוסק ב-Data Mesh, בהמשך לניוזלטר יוני שבו העלינו מאמר בנושא.
המאמר ממשיך את המאמר הקודם, ומסביר למי מתאים Data Mesh ומה המשמעויות של יישומו בארגון.שווה קריאה!

המאמר השני עוסק ב-Data Validation ב-Snowflake. בתור שותפים מובילים של Snowflake, ובתור מומחים בעולמות הדאטה והאנליטיקה בכלל - אנחנו מכירים היטב את האתגרים של Data Validation. ההתמודדות עם כמויות הדאטה העצומות, וקצבי הרענון המהירים - דורש כלים ייחודיים לבדיקת איכות הדאטה והסכימה ב-DWH.
המאמר מתאר כלי שנקרא DataBuck, אשר פותח במיוחד על מנת לפשט ולקצר את תהליך ה-Data Validation על הפלטפורמה של Snowflake, אשר צוברת תאוצה עצומה בשנים האחרונות בתור ה-Cloud Data Warehouse הנבחר על ידי ארגונים.


כמו תמיד – נשמח לקבל פידבקים ושיתופים.

תהנו!
אדר שומרון
מנכ"ל ביונד
054-7722289
adar@biyond.co.il

 

 
קצת על ביונד

ביונד הינה חברת פרוייקטים מובילה, בעלת ניסיון רב בתכנון ויישום פתרונות BIBig Data ו-Analytics. אנחנו מסייעים לחברות טכנולוגיה להפיק ערך עסקי מ-Data.
 
לביונד מומחים אשר יודעים לטפל הן בהיבטים הטכנולוגיים והן בהיבטים העסקיים של הפקת המקסימום מ-Data, והם בעלי רקורד מוכח של שנים רבות במגזרי תעשייה שונים.
אנו גאים בערך העיסקי שאנו מביאים ללקוחותינו, אשר מושג באמצעות רמת מקצועיות גבוהה.
 
ביונד מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים, ביניהם:
1.    (DAR)Data & Analytics Roadmap ניתוח עיסקי וטכנולוגי של פעילות הלקוח, והכנת תוכנית למינוף נכסי ה-Data של הלקוח לטווח ארוך בהיבטי טכנולוגיה, ארכיטקטורה, פרוייקט, עלויות, כוח אדם וכיוב'. 
2.    בחירת טכנולוגיה: הובלת תהליך הערכת ובחירת הטכנולוגיה האופטימלית (פלטפורמת DataBI, כליETL, וכו') אשר תתאים לאסטרטגיה העסקית.
3.    יישום פתרונות BI ו- Analyticsמקצה לקצה: ביונד מומחית בכל ההיבטים של יישום פתרונות BI ו-Analytics מקצה לקצה במגוון רחב של טכנולוגיות.
4.    תכנון ויישום פתרונות Data Science ו-Machine Learningתוך שימוש במגוון של מודלים וטכנולוגיות. לדוגמא: Social Networks AnalysisSemantic Web Processing,Text Mining ועוד. אנו מציעים ייעוץ, יישום פתרון מקצה לקצה וכן קורסי Data Science - הן לאנשי העסקים והן לאנשי טכנולוגיה.
5.    תכנון וניהול פרויקטי BI ו-Big Dataתכנון הפרוייקט וניהולו מקצה לקצה: בחירת ספקים, הובלת ועדת היגוי, ישיבות סטטוס, ניהול סיכונים, ניהול ובקרת הפרוייקט בהיבטי תקציב, לו"ז ואיכות התוצרים, וכיוב'.
6.     RFI/RFPכתיבת RFI/RFP לפתרונות BIBig Data ו-Analytics
 
Copyright © 2022 BIyond, All rights reserved.


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by Mailchimp