בואו נדבר על חברת Professional Services.
בחווית הגיוס שלנו אנו פוגשים מועמדים שונים - חלקם ותיקים ומנוסים, חלקם צעירים יותר, חלקם מכירים היטב טכנולוגיה אחת או שתיים וחלקם מחפשים להישאר מעודכנים ולהכיר את כל החידושים הכי Cutting edge.
אצל רובם הבחירה לעבוד בחברת Professional Services, לעומת חברת מוצר, נובעת מרצון להכיר ולהתמקצע במגוון טכנולוגי רחב, מחיפוש אחר פרויקטים מאתגרים ומעניינים בתחומי הדאטה והאנליטיקה ומהיכולת להתקדם מקצועית ואישית מפרויקט לפרויקט.
אבל אלה לא השיקולים היחידים לטובת בחירה לעבוד דווקא בחברת Professional Services.
יש עוד כמה סיבות שחשוב מאוד לשים אליהן לב:
-
חברות Professional Services הן בחזית הטכנולוגית ברמת הידע המקצועי והניסיון המעשי.
-
המגוון העשיר של הלקוחות, של עולמות התוכן העסקיים ושל הטכנולוגיות, מייצר הזדמנות אדירה ללמידה והתפתחות אישית, מקצועית וניהולית.
-
אחד מערכי הליבה שלנו הוא להיות ללקוח Trusted Advisor. זה אומר שכדי להשיג את הפתרון האופטימלי ללקוח הספציפי בפרק הזמן הקצר ביותר, אנחנו חייבים להכיר היטב את השוק, את הטרנדים ואת מגוון החלופות הארכיטקטוניות והטכנולוגיות.
-
אין דרך טובה יותר ללמוד מאשר להתנסות Hands-on ולהיעזר בעובדים המנוסים שלנו. הלמידה נעשית תוך כדי עבודה, הן באופן עצמאי והן בתמיכה של קבוצת עמיתים לומדת ומעשירה.
-
אין דרך טובה יותר לצמוח ולהתפתח מאשר ללמוד להוביל תהליך מקצה לקצה הן טכנולוגית והן עסקית.
-
רוב הפרויקטים שלנו הם פרויקטי הקמה מאפס. זה אומר שבכמה שנים אצלנו העובד נחשף ולוקח חלק פעיל לפחות מספר פעמים בכל שלבי מחזור החיים של הקמת פתרון אנליטי מתקדם. זה ניסיון שלא יסולא בפז!
-
האפשרות לביטוי עצמי, למשמעותיות ולהצלחה להיות חלק מצוות - תלויה בכל אחד ואחת. יש לנו דוגמאות נהדרות של עובדים שהצליחו להיות כאלה הן עבור הלקוח והן במסגרת ביונד. ההזדמנות היא כפולה.
-
אופק ומסלול קידום הם משוואה שגם למעסיק וגם לעובד יש בה חלק משמעותי. אצלנו לכל עובד נבנית תוכנית מותאמת אישית להתפתחות וצמיחה מקצועית. נלקחים בה בחשבון:
היעד אליו העובד רוצה להגיע, כישוריו, נקודת המוצא, הזדמנויות ואתגרים מקצועיים ואישיים,עם מטרות לטווח קצר וארוך. יישום התוכנית מתורגם בהתאמה לפרוייקטים וטכנולוגיות, לשיבוץ בצוות או בהובלה עצמאית של תהליך מקצה לקצה. תוכנית סדורה מאפשרת לשני הצדדים להגיע יחד ליעד.
-
אנחנו נתקלים בדעה שחברות Professional Services הן סוג של חברת השמה. וזו הזדמנות מצוינת להגיד שוב - ממש לא! העובדים בחברות Professional Services לרוב התנסו בתחומי ידע ובטכנולוגיות רבות ולכן תפקידם בפרויקטים הוא להוביל את נושאי הדאטה והאנליטיקה של הלקוח, ולהוות עוגן מקצועי עבורו.
-
מרבית הפרויקטים שלנו הם עם חברות SU מצליחות, מעניינות ובמגוון תחומים. ככה שהעובדים שלנו נהנים מכל העולמות, ועובדים בחזית הטכנולוגיה והאתגרים המקצועיים.
ברור לנו שלא הכל מתאים לכולם. ככה זה בחיים.
אנחנו יכולים להמליץ להצטרף לחברת Professional Services לעובדים ותיקים שמחפשים אתגרים טכנולוגים אבל גם לצעירים שמחפשים בית ספר מעשי - כי ניסיון צוברים בידיים!
למי שיודע ללמוד לבד וביחד, למי שמחפש את האתגר הבא על בסיס קבוע, למי שמחפש מגוון ודינמיקה.
ב"דברים מעניינים מהרשת" הבאנו שני מאמרים:
המאמר הראשון מסביר בצורה פשוטה ובהירה, איך להכין ולהעביר מצגת אפקטיבית, שהיא Data-Driven. יש המון באזז סביב המונח Data-Driven, וכולם רוצים להיות שם - אבל בואו נתחיל מהדברים הבסיסיים ביותר: איך מעבירים מצגת לקהל שאינו טכני, שזה בדרך כלל המצב כשמציגים למשתמשים העיסקיים בארגון.
כותב המאמר נותן טיפים להכנת והעברת המצגת, שלב אחר שלב.
שווה קריאה!
המאמר השני חוזר לנושא הכאוב, אשר לצערי ממשיך להיות מוזנח במרבית הארגונים - Data Quality. רבות כבר נכתב - כולל במאמרים ובניוזלטרים אצלנו בבלוג - על הקריטיות של התחום, על אחת כמה וכמה בעולמות ה-Big Data וה-AI / ML. המאמר מתאר בפשטות איך לתכנן ולממש אסטרטגיה לטיפול באיכות הנתונים.
כמו תמיד – נשמח לקבל פידבקים ושיתופים.
|