Copy
View this email in your browser

 

בואו נדבר על חברת Professional Services.

בחווית הגיוס שלנו אנו פוגשים מועמדים שונים - חלקם ותיקים ומנוסים, חלקם צעירים יותר, חלקם מכירים היטב טכנולוגיה אחת או שתיים וחלקם מחפשים להישאר מעודכנים ולהכיר את כל החידושים הכי Cutting edge.

אצל רובם הבחירה לעבוד בחברת Professional Services, לעומת חברת מוצר, נובעת מרצון להכיר ולהתמקצע במגוון טכנולוגי רחב, מחיפוש אחר פרויקטים מאתגרים ומעניינים בתחומי הדאטה והאנליטיקה ומהיכולת להתקדם מקצועית ואישית מפרויקט לפרויקט.


 

אבל אלה לא השיקולים היחידים לטובת בחירה לעבוד דווקא בחברת Professional Services.
יש עוד כמה סיבות שחשוב מאוד לשים אליהן לב:

  • חברות Professional Services הן בחזית הטכנולוגית ברמת הידע המקצועי והניסיון המעשי.

  • המגוון העשיר של הלקוחות, של עולמות התוכן העסקיים ושל הטכנולוגיות, מייצר הזדמנות אדירה ללמידה והתפתחות אישית, מקצועית וניהולית.

  • אחד מערכי הליבה שלנו הוא להיות ללקוח Trusted Advisor. זה אומר שכדי להשיג את הפתרון האופטימלי ללקוח הספציפי בפרק הזמן הקצר ביותר, אנחנו חייבים להכיר היטב את השוק, את הטרנדים ואת מגוון החלופות הארכיטקטוניות והטכנולוגיות.

  • אין דרך טובה יותר ללמוד מאשר להתנסות Hands-on ולהיעזר בעובדים המנוסים שלנו. הלמידה נעשית תוך כדי עבודה, הן באופן עצמאי והן בתמיכה של קבוצת עמיתים לומדת ומעשירה.

  • אין דרך טובה יותר לצמוח ולהתפתח מאשר ללמוד להוביל תהליך מקצה לקצה הן טכנולוגית והן עסקית.

  • רוב הפרויקטים שלנו הם פרויקטי הקמה מאפס. זה אומר שבכמה שנים אצלנו העובד נחשף ולוקח חלק פעיל לפחות מספר פעמים בכל שלבי מחזור החיים של הקמת פתרון אנליטי מתקדם. זה ניסיון שלא יסולא בפז!

  • האפשרות לביטוי עצמי, למשמעותיות ולהצלחה להיות חלק מצוות - תלויה בכל אחד ואחת. יש לנו דוגמאות נהדרות של עובדים שהצליחו להיות כאלה הן עבור הלקוח והן במסגרת ביונד. ההזדמנות היא כפולה.

  • אופק ומסלול קידום הם משוואה שגם למעסיק וגם לעובד יש בה חלק משמעותי. אצלנו לכל עובד נבנית תוכנית מותאמת אישית להתפתחות וצמיחה מקצועית. נלקחים בה בחשבון:

היעד אליו העובד רוצה להגיע, כישוריו, נקודת המוצא, הזדמנויות ואתגרים מקצועיים ואישיים,עם מטרות לטווח קצר וארוך. יישום התוכנית מתורגם בהתאמה לפרוייקטים וטכנולוגיות, לשיבוץ בצוות או בהובלה עצמאית של תהליך מקצה לקצה. תוכנית סדורה מאפשרת לשני הצדדים להגיע יחד ליעד.

  • אנחנו נתקלים בדעה שחברות Professional Services הן סוג של חברת השמה. וזו הזדמנות מצוינת להגיד שוב - ממש לא! העובדים בחברות Professional Services לרוב התנסו בתחומי ידע ובטכנולוגיות רבות ולכן תפקידם בפרויקטים הוא להוביל את נושאי הדאטה והאנליטיקה של הלקוח, ולהוות עוגן מקצועי עבורו.

  • מרבית הפרויקטים שלנו הם עם חברות SU מצליחות, מעניינות ובמגוון תחומים. ככה שהעובדים שלנו נהנים מכל העולמות, ועובדים בחזית הטכנולוגיה והאתגרים המקצועיים.

 

ברור לנו שלא הכל מתאים לכולם. ככה זה בחיים.

אנחנו יכולים להמליץ להצטרף לחברת Professional Services לעובדים ותיקים שמחפשים אתגרים טכנולוגים אבל גם לצעירים שמחפשים בית ספר מעשי - כי ניסיון צוברים בידיים!

למי שיודע ללמוד לבד וביחד, למי שמחפש את האתגר הבא על בסיס קבוע, למי שמחפש מגוון ודינמיקה.

 

ב"דברים מעניינים מהרשת" הבאנו שני מאמרים:

המאמר הראשון מסביר בצורה פשוטה ובהירה, איך להכין ולהעביר מצגת אפקטיבית, שהיא Data-Driven. יש המון באזז סביב המונח Data-Driven, וכולם רוצים להיות שם - אבל בואו נתחיל מהדברים הבסיסיים ביותר: איך מעבירים מצגת לקהל שאינו טכני, שזה בדרך כלל המצב כשמציגים למשתמשים העיסקיים בארגון.
כותב המאמר נותן טיפים להכנת והעברת המצגת, שלב אחר שלב.
שווה קריאה!

 

המאמר השני חוזר לנושא הכאוב, אשר לצערי ממשיך להיות מוזנח במרבית הארגונים - Data Quality. רבות כבר נכתב - כולל במאמרים ובניוזלטרים אצלנו בבלוג - על הקריטיות של התחום, על אחת כמה וכמה בעולמות ה-Big Data וה-AI / ML. המאמר מתאר בפשטות איך לתכנן ולממש אסטרטגיה לטיפול באיכות הנתונים.

 
כמו תמיד – נשמח לקבל פידבקים ושיתופים.

תהנו!
אדר שומרון
מנכ"ל ביונד
054-7722289
adar@biyond.co.il

 

 

 
קצת על ביונד

ביונד הינה חברת פרוייקטים מובילה, בעלת ניסיון רב בתכנון ויישום פתרונות BIBig Data ו-Analytics. אנחנו מסייעים לחברות טכנולוגיה להפיק ערך עסקי מ-Data.
 
לביונד מומחים אשר יודעים לטפל הן בהיבטים הטכנולוגיים והן בהיבטים העסקיים של הפקת המקסימום מ-Data, והם בעלי רקורד מוכח של שנים רבות במגזרי תעשייה שונים.
אנו גאים בערך העיסקי שאנו מביאים ללקוחותינו, אשר מושג באמצעות רמת מקצועיות גבוהה.
 
ביונד מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים, ביניהם:
1.    (DAR)Data & Analytics Roadmap ניתוח עיסקי וטכנולוגי של פעילות הלקוח, והכנת תוכנית למינוף נכסי ה-Data של הלקוח לטווח ארוך בהיבטי טכנולוגיה, ארכיטקטורה, פרוייקט, עלויות, כוח אדם וכיוב'. 
2.    בחירת טכנולוגיה: הובלת תהליך הערכת ובחירת הטכנולוגיה האופטימלית (פלטפורמת DataBI, כליETL, וכו') אשר תתאים לאסטרטגיה העסקית.
3.    יישום פתרונות BI ו- Analyticsמקצה לקצה: ביונד מומחית בכל ההיבטים של יישום פתרונות BI ו-Analytics מקצה לקצה במגוון רחב של טכנולוגיות.
4.    תכנון ויישום פתרונות Data Science ו-Machine Learningתוך שימוש במגוון של מודלים וטכנולוגיות. לדוגמא: Social Networks AnalysisSemantic Web Processing,Text Mining ועוד. אנו מציעים ייעוץ, יישום פתרון מקצה לקצה וכן קורסי Data Science - הן לאנשי העסקים והן לאנשי טכנולוגיה.
5.    תכנון וניהול פרויקטי BI ו-Big Dataתכנון הפרוייקט וניהולו מקצה לקצה: בחירת ספקים, הובלת ועדת היגוי, ישיבות סטטוס, ניהול סיכונים, ניהול ובקרת הפרוייקט בהיבטי תקציב, לו"ז ואיכות התוצרים, וכיוב'.
6.     RFI/RFPכתיבת RFI/RFP לפתרונות BIBig Data ו-Analytics
 
Copyright © 2022 BIyond, All rights reserved.


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by Mailchimp