שלום לכולם,
את ניוזלטר נובמבר בחרנו להקדיש ל-Rivery.
לאור ניסיון מקצועי שנצבר ב-ביונד בהרבה מאד פרויקטים אצל מגוון לקוחות, אירחנו את איתמר בן חמו מנכ"ל Rivery לשיחה במסגרת "זום על הקיר". שיחה מרובת נושאים ועניין, כמו ששני אנשים שמכירים המון שנים יכולים לעשות.
לראשונה בתולדות הסדרה - לינק אודיו (פודקאסט) שניתן להקשיב לו מכל מקום ובכל זמן שתבחרו.
למי שלא מכיר את Rivery, זאת ההזדמנות!
ולמי שמכיר - ניתנת הצצה מנקודת המבט של Rivery על הייחודיות של הכלי היום, היתרונות והחידושים, מיהו הלקוח האידיאלי והערך המשמעותי עבורו, ומהם הנושאים בפוקוס בשנה הקרובה.
בתור שותפים של Rivery - אנחנו ממשיכים לשים את הלקוח במרכז ולהיות חלק מההצלחה שלו ושל Rivery גם יחד.
להאזנה: https://drive.google.com/file/d/1fNrDIPqFPxEX1Wg8sUNNXvB0gC0Xudr_/view
בנוסף, אנחנו שמחים לחשוף את החמישיה (הלא) סודית שלנו שהשלימה את ההסמכות של Rivery וזכתה ב-Badge הנכסף.
האותות מצורפים כאן בגאווה:
ב"דברים מעניינים מהרשת" הבאנו הפעם שני מאמרים מעולמות שונים:
המאמר הראשון עוסק בויזואליזציה של Big Data ובדרכים לשפר ולשדרג אותה.
ויזואליזציה של דאטה הוא תחום די ותיק - לפחות בן 10-15 שנה - שהתפתח מאוד עם הטרנד של כלי self-service. טאבלו הינו ללא ספק אחד המובילים הותיקים בתחום זה.
יחד עם זאת, האתגר של הצגה וניתוח אפקטיבי של Big Data - שמצד אחד יתמודד עם כמויות המידע האדירות ומצד שני יהיה גם ברור ו-Actionable - נותר משמעותי, ודורש גם מתודולוגיות שהולכות ומשתכללות וגם כלים שתומכים בצורה שהולכת ומשתפרת עם הזמן.
המאמר השני מדבר על Data-as-a-Product - נושא שעסקנו בו רבות בעבר. כיום זה נושא מאוד חם - ולא רק בחברות מוצר שם הדבר יותר טבעי.
התפיסה של דאטה כמוצר - או, ליתר דיוק, "תובנות (Insights) כמוצר" או "אנליטיקה כמוצר" - תוספת תאוצה בשנים האחרונות עם עליית המרכזיות של הדאטה, וההבנה של ארגונים שניתן לפתח מוצרים אמיתיים ובעלי ערך רב מדאטה - בין אם אלו ישמשו את הארגון באופן פנימי, או כלפי לקוחותיו. בין אם נמכרים ממש כמוצר stand-alone, ובין אם הם חלק ממוצר הליבה שהארגון מספק ללקוחותיו.
המאמר מדבר על סוגים שונים של מוצרי דאטה, ועל השיקולים בבואנו לתכנן ולפתח מוצר דאטה.
מומלץ לקרוא!
כמו תמיד – נשמח לקבל פידבקים ושיתופים.
תהנו!
אדר שומרון
מנכ"ל ביונד
054-7722289
adar@biyond.co.il
|