Copy
View this email in your browser

שלום לכולם,

החודש אנחנו מציינים את ניוזלטר מספר 30 של  BIyond!!!
לא ייאמן שהתחלנו לפני שנתיים וחצי, ובכל חודש - בלי פספוסים - הוצאנו תוכן מקצועי איכותי.


 
לרגל האירוע החגיגי ישבנו לשיחה פתוחה עם האנשים שמאחורי הניוזלטר, וניסינו להבין איך זה בעצם עובד...
 

כשאתם יושבים בכל חודש ומתכננים את הניוזלטר החודשי, מה עומד לנגד עיניכם?

  1. אנחנו חושבים מי הקוראים שלנו. אנו מניחים שהם הלכו איתנו כברת דרך, שהם קראו את מה שכתבנו עד עכשיו ושהם שותפים.
  2. אנחנו מנסים לחשוב על כותרת מעניינת ומסקרנת, כזו שתמשוך את הקוראים להיכנס לניוזלטר ולקרוא עוד. להקליק. אנחנו בודקים את הסטטיסטיקות ומשווים את מספר ההפצות, מספר הקריאות ומשך הקריאה. מנסים ללמוד מה הקוראים שלנו אוהבים / מעדיפים, להפיק לקחים ולשפר.
  3. חשוב לנו להביא ערך. לכתוב משהו שיעניין, שייזכר, שאולי פוגש את הקוראים שלנו בהתמודדות העסקית ו/או המקצועית היומיומית שלהם.
  4. אנחנו מאמינים בשיתוף. הרבה פעמים אנחנו מתחילים מאיזושהי הפקת לקחים/ למידה/ אירוע שנחשפנו אליו. וכן, אנחנו לא מתביישים לחשוף גם את הקשיים, ההתלבטויות והכשלונות שלנו. מבחינתנו זה חלק מהעניין. 
 
מה הייתם רוצים שיקרה?
רשימת התפוצה שלנו כוללת לקוחות פעילים, לקוחות עבר, לקוחות פוטנציאלים, לידים שלא הבשילו, שותפים עסקיים, עוקבים מהדפים העסקיים שלנו ועוד - כשלכולם מכנה משותף: עניין בעולמות הדאטה והאנליטיקה.
כיום הקבוצה הגדולה הזו נמצאת באינטראקציה מולנו ומקבלת תכנים ב-PUSH באופן פאסיבי.
אם היינו מצליחים לקבץ את כולם יחד לקהילה פעילה, חיה ובועטת זה היה חלום!
אם כל החברים היו יכולים לשאול, להתלבט, לענות ולהעשיר אחד את השני - עוצמתה של הקבוצה היתה אדירה. אנחנו מקווים שמתישהו זה יקרה.

 
עד כמה הניוזלטר מהווה מבחינתכם פלטפורמת מכירה?
מממ... זאת שאלה שמעסיקה אותנו כי לא תמיד אנחנו מסכימים בינינו היכן עובר הגבול.
ברמה העקרונית, הניוזלטר נתפס על ידינו ככלי תקשורת עם הקוראים שלנו. הוא בהחלט כלי למיתוג BIyond ואנחנו משתדלים שהקוראים יקבלו לאורך זמן תמונת 360° על החברה, הניסיון, המקצועיות, צוות המומחים, הפרוייקטים, הלקוחות וכו'.
אנחנו לא מרגישים צורך לשווק באופן אגרסיבי ובטח לא להעיק על הקוראים, ולכן גם תדירות של אחת לחודש מספיקה בעינינו.
כדי לשמור על איזון אנחנו מקפידים בכל ניוזלטר לצרף מאמרים של מובילי דעה בינלאומיים, להעשרה ולהגברת העיניין. 


אם היתה מגיעה פיית משאלות ונותנת לכם את האפשרות למשאלה - מה הייתם מבקשים?

שנקבל משוב מהקוראים שלנו על מה הם אוהבים ומה הם היו רוצים לקרוא בניוזלטר. לפעמים אנחנו מתלבטים עד כמה אנחנו "צינור" מידע ועד כמה אנחנו יכולים להביע דעה, ליצור פרובוקציה ולעורר דיון.

 
ב"דברים מעניינים מהרשת" הבאנו הפעם מאמר שנוגע בנקודה כאובה: היכולת של אנשי הביזנס לשאול את השאלות העיסקיות הנכונות, ולשאול אותן בצורה הנכונה. יכולת זו היא קריטית להצלחת כל פרוייקט או יוזמה בתחום האנליטיקה, כי זאת בעצם ההתחלה שממנה הכל קורה. אם השאלה העיסקית היא לא השאלה הנכונה (אלא שאלה צדדית ושולית), ואם היא לא מחודדת מספיק (אלא כללית מדי) - יהיה קשה לאנשים שבסוף עושים את העבודה ומספקים את הפתרון, לתכנן את הדברים בצורה נכונה - ולתת את התשובה שבאמת תביא אימפקט עיסקי.

אנחנו נתקלים בזה המון: המשתמש העיסקי הבכיר הוא זה שמכתיב את הטון, אבל הרבה פעמים הוא לא זה שבקיא בפרטים הקטנים ויודע להגדיר בצורה חדה וברורה את השאלה העיסקית האמיתית והנכונה ביותר לטיפול. השאיפה לספונסר עיסקי בכיר ככל שניתן היא עדיין חשובה מאוד בכל פרוייקט, אבל לא בטוח שהספונסר הבכיר הוא זה שצריך להגדיר את השאלה העיסקית בתחילתו של הפרוייקט. לפעמים עדיף מישהו מדרג הביניים העיסקי - שגם מבין את הדקויות, וגם - בסופו של דבר - יהיה מעורב באופן שוטף בתהליך העבודה עם צוות האנליטיקה.
מומלץ לקרוא!
 

כמו תמיד – נשמח לקבל פידבקים ושיתופים.

תהנו!
אדר שומרון
מנכ"ל ביונד
054-7722289

adar@biyond.co.il

 
קצת על ביונד

ביונד הינה חברת פרוייקטים מובילה, בעלת ניסיון רב בתכנון ויישום פתרונות BIBig Data ו-Analytics. אנחנו מסייעים לחברות טכנולוגיה להפיק ערך עסקי מ-Data.
 
לביונד מומחים אשר יודעים לטפל הן בהיבטים הטכנולוגיים והן בהיבטים העסקיים של הפקת המקסימום מ-Data, והם בעלי רקורד מוכח של שנים רבות במגזרי תעשייה שונים.
אנו גאים בערך העיסקי שאנו מביאים ללקוחותינו, אשר מושג באמצעות רמת מקצועיות גבוהה.
 
ביונד מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים, ביניהם:
1.    (DAR)Data & Analytics Roadmap ניתוח עיסקי וטכנולוגי של פעילות הלקוח, והכנת תוכנית למינוף נכסי ה-Data של הלקוח לטווח ארוך בהיבטי טכנולוגיה, ארכיטקטורה, פרוייקט, עלויות, כוח אדם וכיוב'. 
2.    בחירת טכולוגיה: הובלת תהליך הערכת ובחירת הטכנולוגיה האופטימלית (פלטפורמת DataBI, כליETL, וכו') אשר תתאים לאסטרטגיה העסקית.
3.    יישום פתרונות BI ו- Analyticsמקצה לקצה: ביונד מומחית בכל ההיבטים של יישום פתרונות BI ו-Analytics מקצה לקצה במגוון רחב של טכנולוגיות.
4.    תכנון ויישום פתרונות Data Science ו-Machine Learningתוך שימוש במגוון של מודלים וטכנולוגיות. לדוגמא: Social Networks AnalysisSemantic Web Processing,Text Mining ועוד. אנו מציעים ייעוץ, יישום פתרון מקצה לקצה וכן קורסי Data Science - הן לאנשי העסקים והן לאנשי טכנולוגיה.
5.    תכנון וניהול פרויקטי BI ו-Big Dataתכנון הפרוייקט וניהולו מקצה לקצה: בחירת ספקים, הובלת ועדת היגוי, ישיבות סטטוס, ניהול סיכונים, ניהול ובקרת הפרוייקט בהיבטי תקציב, לו"ז ואיכות התוצרים, וכיוב'.
6.     RFI/RFPכתיבת RFI/RFP לפתרונות BIBig Data ו-Analytics
 
Copyright © 2021 BIyond, All rights reserved.


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by Mailchimp